Cookie box Az egyéni adatok felhasználásához az OTTO-nak és partnereinek szüksége van az Ön hozzájárulására, hogy az Ön érdeklődésének megfelelő információkat tudja közölni. A hozzájárulást erre a weboldalra, a linkre, illetve az OK-ra kattintva tudja megadni. A hozzájárulást itt tudja visszautasítani.

OK
Világmárkák széles választéka 4000 Ft ajándék hírlevél feliratkozóknak Ingyenes kiszállítás 25.000 Ft felett*

x

lMENÜ

Lehetséges fizetési módok az OTTO-nál

 

A fizetéssel kapcsolatos részletes információkért kérjük, olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket!

A Webáruházban bankkártyás vagy utánvétes fizetésre van lehetőség, mely lehetőségek közül a Vevő a megrendelési folyamat során választhat. A díj a választott fizetési módtól is függ, a díj a megrendelési folyamatban a Vevő számára feltüntetésre kerül. A vásárlási utalványokat és a nyereményből származó beépített kedvezményeket csak az utánvétes fizetési mód választásával lehet felhasználni.

Fizetés bankkártyával

A Webáruházban a Vevő online, Visa vagy Mastercard bankkártyával is fizethet. Ennek a fizetési módnak az igénybe vételéhez a megrendelési folyamat során a „bankkártya” lehetőséget kell választani, majd a Vevő a pénztártól átirányításra kerül a pénzügyi művelet feldolgozását végző EOS Payment oldalára ahol a fizetés történik, melynek során a bankkártyát kibocsátó társaság, a kártyaszám és az érvényesség dátuma mellett a bankkártya ellenőrző kódjának megadása szükséges. Az ellenőrző kód a bankkártya hátoldalán található 3 jegyű szám, amely az internetes fizetés biztonságosságát szolgálja. A legmodernebb kódolási technikák, mint pl. a Secure Socket Layer (SSL) és a 3D-Secure-eljárás az interneten is a lehető legnagyobb biztonságot kínálják a fizetésre.  A bankkártyás vásárlási lehetőség a teljes OTTO kínálatra vonatkozik. Az OTTO a fizetendő összeggel csak az áru kiszállításakor terheli meg a Vevő által használt bankkártyát, azonban az összeg már a megrendeléskor zárolásra kerül.

Bankkártyás fizetési mód választása esetén

A tartósan fennmaradó készlethiány miatt kifogyott termékek rendelési értékét, illetve az esetlegesen visszaküldött termékek értékét a Vevő által a fizetéshez használt bankszámlára lehetőség szerint a legrövidebb időn belül jóváírjuk (az elállási jogról szóló rendelkezések figyelembe vételével). A bankkártyás fizetés választása esetén a leadott rendelésekben az OTTO utólag nem tud módosítani!

Amennyiben egy rendelés több tételt tartalmaz és csak részszállítás lehetséges, csak a kiszállított tétel (és a szállítási költség) terhelése történik meg. Ebben az esetben a ki nem szállított tételek összegének zárolását 30 nap után automatikusan feloldja, majd újra zárolja a rendszer mindaddig, amíg a rendelés törlése meg nem történik. Amennyiben a rendelés törlését a vevő kezdeményezi, vagy a rendelést az OTTO Central Europe Kft. törli - mert pl. a termék elfogyott - a zárolás feloldása a törléstől számított 30 napon belül történik meg.

Az Európai Unió PSD2 irányelve alapján 2019. szeptember 14-től a bankkártyás vásárlások és az elektronikus fizetési műveletek többségénél szükséges lesz az erős ügyfélhitelesítés a kártyabirtokos azonosításához.
Miért van szükség erre az azonosítási lépcsőre?
Az erős ügyfélhitelesítés a felhasználók védelmét szolgálja. A digitalizáció világában az ügyfelek és a szolgáltatók nem lehetnek elég óvatosak a lehetséges visszaélések megelőzésében. Ezért döntöttek úgy az Európai Gazdasági Térség országai, hogy még szigorúbban szabályozzák az elektronikus fizetéseket.

Fizetés utánvéttel

Ha a Vevő az utánvételes fizetési módot választja, akkor az OTTO a csomagot utánvételes ajánlott küldeményként küldi el a Vevő által megadott címre. A Vevő a csomag átvételekor fizeti ki a fizetendő összeget (megrendelt termékek értéke + szállítási díj + utánvét kezelési díj) a futárnak.
Utánvét kezelési költség: Ez egy adminisztrációs költség, amit kizárólag utánvétes fizetési módnál számítunk fel. A rendeléskor azonnal ki nem fizetett vételár esetén, mi mindaddig meghitelezzük Önnek a termékek és szolgáltatások díját, míg a csomagot át nem veszi és ki nem fizeti.
Várólistásra került tételeket másik csomagban utólag díjmentesen szállítunk ki. Utánvétes fizetés esetében mindenképpen utánvét kezelési díjat számítunk fel, ami 250 Ft a Magyar Posta által szállított 30 kg alatti termékek (ruházati termékek és kisebb lakástextíliák) esetében, 30 kg feletti termékek (nagyobb bútorok és dekorációs termékek) esetében, amit a Gebrüder Weiss GmbH. szállít ki, ez az összeg 1850 Ft.

Amennyiben Áfás számlára van szüksége kérjük, hogy a Fiókom/Korábbi rendelések menüpontból töltse le az adott rendeléshez tartozó PDF formátumú számláját és küldje el a rendeles@otto.hu e-mailcímre a számlázási adatokkal. Munkatársaink postai úton fogják elküldeni az Áfás számlát.
 

o
X
X

Köszönjük, hogy elkészítette értékelését!

A következő szöveget rögzítettük:



Ön engedélyezi, hogy keresztnevét közzétegyük értékelése mellett.


Az Ön értékelése:


Az Ön értékelése beérkezett rendszerünkbe, feldolgozás után, az elküldéstől számított két héten belül publikálásra kerül honlapunkon.

Folytat
x
Trendek, újdonságok & 4000 Ft AJÁNDÉKBAo