AZ OTTO cookie-kat használ azért, hogy a lehető legjobb vásárlási élményt biztosítsa. Ha tovább böngészik, beleegyezik a használatukba.

Engedélyezemx
Világmárkák széles választéka 4000 Ft ajándék hírlevél feliratkozóknak Ingyenes kiszállítás 25.000 Ft felett*

x

lMENÜ

GYIK

Kérdése van a rendeléssel, a szállítással vagy a fizetéssel kapcsolatban?Összegyűjtöttük Önnek a nekünk feltett leggyakoribb kérdéseket, és természetesen meg is válaszoltuk azokat! 

 

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a vásárlására vonatkozó részletes feltételeket az Általános Szerződési Feltételek, az adatkezelési eljárásunkat az Adatvédelmi Tájékoztató  tartalmazza, ezért az itt található információk nem teljes körűek.

Kérdések a szállítással kapcsolatban

Mikor szállítják ki a megrendelt csomagomat? >

Az OTTO webáruházban megrendelt csomagokat logisztikai partnerünk a Magyar Posta futárszolgálat szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óra közötti időpontban. A kézbesítés várható időpontjáról a futárszolgálat e-mail-ben értesíti Önt. Ha a csomag várható érkezése az Ön számára nem megfelelő, akkor a továbbiakban a futárszolgálattal tud újabb időpontot egyeztetni a Magyar Posta ügyfélszolgálati telefonszámán: (06 1) 333 7777, e-mailben az ugyfelszolgalat@posta címen vagy a Magyar Posta webportálján keresztül a csomagszámra történő hivatkozással.

 

Hogy tudom nyomon követni a megrendelt csomagom? >

A csomagszám birtokában lehetőség van a küldemény nyomon követésére a https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes weboldalon.Ha érdeklődni szeretne a csomag státusza vagy a szállítás pontos időpontja iránt, munkanapokon megteheti a Magyar Posta  vevőszolgálati számán: (06 1) 333 7777.

Mennyibe kerül a szállítás?

Bankkártyás fizetés esetén a szállítási költség: 990 Ft. A csomagolási és szállítási költség utánvétes fizetési mód választásánál 1190 Ft. A szállítási feltételekről itt tájékozódhat részletesebben.

Hány nap alatt érkezik meg a csomagom? >

Ruházati termékek, cipők, kiegészítők, kisebb lakás textíliák esetében a szállítás 5-8 munkanapon belül történik meg, amennyiben az adott áru készleten van.
Kisebb bútorok és nagyobb lakás textíliák (pl.:roló) és dekorációs termékek szállítási ideje, amennyiben készleten vannak: 5-12 munkanap.
A szállítási feltételekről itt tájékozódhat részletesebben.

Kérdések a fizetéssel kapcsolatban

Tudok bankkártyával fizetni? >

Igen, Mastercard és Visa bankkártyát fogadunk el. A bankkártyát kibocsátó társaság, a kártyaszám és az érvényesség dátuma mellett bankkártyája ellenőrző kódjára is szükségünk lesz. Az ellenőrző kód a bankkártya hátoldalán található 3 jegyű szám, amely az internetes fizetés biztonságosságát szolgálja. A vételárral csak az áru kiszállításakor terheljük meg bankkártyáját. Bankkártyás fizetés esetén a szállítási költség: 990 Ft

Tudok utánvételes fizetést kérni? >

Igen, ha Ön az utánvétes fizetési módot választja, akkor utánvétes ajánlott küldeményként küldjük a csomagot az Ön által megadott címe. Ön a csomag átvételekor fizeti ki a fizetendő összeget (megrendelt termékek értéke + szállítási díj) a futárnak. A csomagolási és szállítási költség utánvétes fizetési mód választásánál 1190 Ft.

Kérdések a visszavásárlási lehetőségekkel kapcsolatban

Hogyan állhatok el a megrendeléstől? >

Cégünk minden termékére teljes körű visszavásárlási lehetőséget biztosít az alábbiak szerint: Amennyiben az OTTO által küldött termék nem nyerné el a Vevő tetszését, a termék kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül joga van indokolás nélkül elállni vásárlási szándékától. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy a Vevő által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha a Vevő elállási jogával élni kíván köteles az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni az OTTO-hoz email üzenetben a rendeles@otto.hu email címre, vagy postai úton az Otto Central Europe Kft. Budapest 1320. postafiók címre. A Vevő az elállási jogát a megrendelés és a termék átvétele közti időben is gyakorolhatja. Elállás nyilatkozatminta innen letölthető. A visszavásárlási feltételekről itt tájékozódhat részletesebben.

Kérdések a szavatossággal, garanciával kapcsolatban

Hogyan érvényesíthetem a kellék és termékszavatosságot? >

A Vevő az OTTO hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni. Ugyanakkor a Vevő a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított hat (6) hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vevő a számla bemutatásával igazolja, hogy a terméket az OTTO-tól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A szavatossági feltételekről itt tájékozódhat részletesebben.

Jótállás Hibás teljesítés esetén >

A jótállásból eredő jogait a Vevő a fogyasztási cikk részére történő átadásától kezdődő 1 éves időtartamon belül gyakorolhatja. Az OTTO jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállási igény a jótállási jeggyel, valamint a csomagban kapott számlával érvényesíthető. A jótállásra vonatkozó részletes információkat az adott termékre vonatkozó jótállási jegy tartalmazza. A jótállási feltételekről itt tájékozódhat részletesebben.

 
o
X
X

Köszönjük, hogy elkészítette értékelését!

A következő szöveget rögzítettük:



Ön engedélyezi, hogy keresztnevét közzétegyük értékelése mellett.


Az Ön értékelése:


Az Ön értékelése beérkezett rendszerünkbe, feldolgozás után, az elküldéstől számított két héten belül publikálásra kerül honlapunkon.

Folytat
x
Trendek, újdonságok & 4000 Ft AJÁNDÉKBAo