Cookie box Az egyéni adatok felhasználásához az OTTO-nak és partnereinek szüksége van az Ön hozzájárulására, hogy az Ön érdeklődésének megfelelő információkat tudja közölni. A hozzájárulást erre a weboldalra, a linkre, illetve az OK-ra kattintva tudja megadni. A hozzájárulást itt tudja visszautasítani.

OK
Világmárkák széles választéka 4000 Ft ajándék hírlevél feliratkozóknak Ingyenes kiszállítás 25.000 Ft felett*

x

lMENÜ

 

Visszaküldés

Ha valami mégsem tetszik Önnek, egyszerűen küldje vissza nekünk a terméket.

 

Hogyan működik a visszaküldés?

Az OTTO-tól nyugodtan rendelhet! Cégünk minden termékére visszavásárlási lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:

Elállási jog
Amennyiben az OTTO által küldött termék nem nyerné el a Vevő tetszését vagy bármely más okból így dönt, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vevőnek a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül joga van indokolás nélkül elállni vásárlási szándékától. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy a Vevő által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha a Vevő elállási jogával élni kíván köteles az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni az OTTO-hoz e-mail üzenetben a rendeles@otto.hu e-mail címre, vagy postai úton az OTTO Central Europe Kft. Budapest 1320. postafiók címre.  Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül (beérkeznie nem kell 14 napon belül). A Vevő az elállási jogát a megrendelés és a termék átvétele közti időben is gyakorolhatja.

Elállási nyilatkozatminta innen letölthető .

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-a szerint bizonyos termékek esetén a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát (így pl.: hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetében ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak).

Az elállási jog csak a fogyasztónak minősülő Vevők által gyakorolható, tehát azon személyek által, akik a szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül eljáró természetes személyek. Gazdálkodó szervezeteket (vállalkozásokat) az elállási jog a vonatkozó jogszabályok alapján nem illeti meg.

Ha a Vevő eláll a vásárlási szándékától (a szerződéstől), az OTTO haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vevő az OTTO által felkínált, legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott).

A visszatérítést az OTTO mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli. Az OTTO nem vállalja e költségek viselését.   Az OTTO utánvétes rendelés esetén postai úton – a Vevő megrendelésében rögzített névre és címre – küldi vissza a visszafizetendő összeget, bankkártyás fizetés esetén arra a bankszámlára utalja vissza, amelyről kifizetésre került a termék.  

A Vevő köteles az OTTO számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.  

30 kg alatti termékeknél (ruházati termékek, cipők, kiegészítők, kisebb lakástextíliák), amiket a Magyar Posta szállít ki: A Vevő köteles az árut normál belföldi csomagként, saját költségén visszajuttatni az alábbi címre: OTTO Central Europe Kft, Budaörs OLK 1000 (utánvétes, illetve portós csomagot az OTTO-nak nem áll módjában átvenni). A Vevő lehetőség szerint a terméket a címkével ellátott eredeti csomagolással juttassa vissza az OTTO részére, azon jelölve a visszaküldés okát, hogy ezzel is meggyorsítsa a visszavételezés folyamatát. A könnyebb visszaküldés érdekében a szállítólevelén mellékelt matrica használandó!


Hogyan működik a visszaküldés?
Csomagolja vissza a terméket az eredeti csomagolásába, és ragassza a csomagra a szállítólevélen található matricát, amin a pontos visszaküldési cím fel van már tüntetve. Ha a megrendelt termékkel nem érkezett szállítólevél vagy ilyen visszaküldési matrica, kérjük, csomagolja be az árut megfelelő módon, és írja fel a csomagolásra az alábbi címét: OTTO Central Europe Kft. Budaörs OLK 1000.

Ezek után már feladhatja a csomagot egész Magyarország területén normál belföldi csomagként a postahivatalokban. Kérjük, tartsa meg a visszaigazolást a visszaküldésről, amíg a megrendelés értéke vissza nem térül.

Kérjük, figyeljen az alábbiakra: Kérjük, figyeljen arra, hogy minden visszaküldést a Vevő a saját költségére küld vissza a Magyar Postán keresztül. Minden a Posta által szállított termék, amik nem kerülnek átvételre, a postahivatalokban lehet átvenni egész Magyarország területén.

Az eredeti csomagolás nélkül is vissza lehet küldeni a bútorokat, ha a csomagolás már nincs meg. Az eredeti doboz hiánya esetén az árut úgy kell csomagolni, hogy a küldésnél ne keletkezzen az árunak sérülése. Azoknál a bútoroknál, amiket Önnek a Magyar Posta szállított ki, a postai visszaküldésnél becsomagoltnak kell lennie.

Bútorok, dekorációs termékek (30 kg felett): Nagyobb bútorok és dekorációs termékek (30kg felett) visszaküldése esetében kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat a rendeles@otto.hu e-mail címen vagy a 06 1 453-1-453-as telefonszámon. Az elszállítást spedíciós partnerünk, a Gebrüder Weiss fogja elvégezni.

A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot (mint például: felpróbálás, a termék átnézése). Az ezt meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, kárért és költségért – tehát amennyiben a visszaküldött áru megrongált vagy olyan használat nyomait fedezni fel rajta, mely az általános elvárhatóság határán túl van – a Vevő felel. Ebben az esetben az OTTO a Vevőre háríthatja a rongálásból vagy az áru használatából eredő értékcsökkenést, kárt és költséget, mely összeg a Vevőnek visszafizetendő összegből levonható.  Amennyiben a Vevő rendelési összeghez kötött kedvezményt vesz igénybe, a termék visszaküldésénél annak értékéből a kedvezmény százalékos arányban visszavonásra kerül, tehát a kedvezménnyel csökkentett érték kerül visszatérítésre.
 

o
X
X

Köszönjük, hogy elkészítette értékelését!

A következő szöveget rögzítettük:



Ön engedélyezi, hogy keresztnevét közzétegyük értékelése mellett.


Az Ön értékelése:


Az Ön értékelése beérkezett rendszerünkbe, feldolgozás után, az elküldéstől számított két héten belül publikálásra kerül honlapunkon.

Folytat
x
Trendek, újdonságok & 4000 Ft AJÁNDÉKBAo